סדנאות להורים ולבני נוער על מיניות ורגשות

למידת מיניות בריאה לבני נוער- קבוצת זום שניתן להצטרף אליה ולהזמין בטלפון 054-3005233 לנערות ונערים בגיל ההתבגרות

כיום יש לנערים ולנערות שלנו ידע וסרטונים זמינים, ואנחנו ההורים צריכים לדאוג לתת להם את הידע הנכון לפני שיתקלו בסרטונים אלו, שכשיתקלו כבר יהיה להם עמוד שדרה חזק שנטענו כהורים שמבינים את רוח התקופה.

הורים פונים אלי מהסיבה שקשה להם לפתוח בנושא הזה עם מתבגריהם, זה נושא לעיתים מביך ואני נותנת מענה בצורת קבוצה ל1. הורים שרוצים ללמוד לדבר עם מתבגריהם, 2. נערות ונערים

סדנת זום לקבוצה של מתבגרים בנושא מיניות בריאה

בגיל ההתבגרות נושא המיניות והמרחב המיני נהיה יותר חי, חשוב לתת לנערות ולנערים שלכם שיחה קולחת פתוחה ואיכותית על מין ומיניות

כי מיניות היא חלק בלתי נפרד מאופיינו כילדים, ואז כמתבגרים אנחנו קובעים את יחסינו להורינו ולמניותינו

כילדים אנחנו בוחנים האם מיניות היא משהו להתבייש בו, האם אני צריך להרגיש אשם על עונג מיני. ע"פ גישת ההורה לפעמים זו גישה שאינה מילולית בודק הילד האם ניתן לסמוך על ההורה שלו, האם הוא אמין והאם הוא מבין את צרכיי, האם הוא יבין אותי או שינסה לחנך אותי, האם הוא באמת יקשיב לי.

העובדה היא שככל שנשקיע בשיחות כנות על מיניות עם עצמנו בני/ בנות זוגנו על הנושא, נלמד ונטמיע מיניות בריאה בחיינו יוכלו ללמוד מאתנו מיניות בריאה- כי הילדים קולטים מסרים תת קרקעיים (גם אם נאמר משהו שאינו יושב בקנה אחד עם התנהגותנו הילד/ נער ילמדו מהתנהגותנו ולא ממסרינו המילוליים) רק שנדבר בכנות ופתיחות על נושא זה עם ילדינו נהיה חופשיים יותר ובטוחים יותר לשחרר אותו/ה לעולם המבוגרים בביטחון שיש לנער/ה מצפן פנימי ושהוא יודע להתמודד עם אתגרים של מבוגרים רק אז נחווה מערכות יחסים יותר מלאות ופתוחות עם ילדנו ובני זוגנו.

מהי מיניות בריאה? מיניות בריאה היא יחס בריא לאיברי המין שלנו ולצורך שלנו להיות אהובים ומקובלים.

כשיש בעיה או אתגר עם אחד מאלו אנחנו צריכים לקבל הדרכה ועזרה ופה אני נכנסת לתמונה

תתקשרו להתייעץ 054-3005233 או בווטסאפ.